استاد رحیم دیندار(کامران) سایه

 

یانور

سایه ای مانده زمن

                                                              

اثر :استاد دیندار(کامران)

چرخ   بدخوی     در   آزار   دل   زار    من   است    

 

حال    من    حالت  آن  قمری  دور  از  چمن است    

 

تن    بیمار   مرا   در       دل       صحرای      جنون

 

تک درخت  غم     هجران     تو  سایه فکن  است

 

سوسن  و   یاسمن  ای  دوست  نخواهد  دل  من

 

گل   وصل    تو  مرا    به    ز   گل       یاسمن است

 

هفت   شهر      غمت  ای      دوست  مرا  کرد  فنا

 

سایه ای  مانده  ز  من آنچه  د ر این    پیرهن   است

 

ناله  مرغ       دل   از   هفت   سما      هم     بگذشت

 

گر چه   این  طایر      غمدیده   ما      بی دهن    است

عقل      در   کوچه   هجر         تو  فرو        ماند  به  گل

 

زانکه  این  کوچه  چو     زلف  تو شکن  در  شکن  است

 

مدعی    از حسد    و     کینه      شده     شمر        زمان

 

زان   سبب    در    پی     نابودی    این جان    و تن است

 

زیر      خاکستر        او              آتش          بیداد         نهان

 

هر   چه   بر   ما    رسد  از      فتنه     این    اهرمن   است

 

باغ      اندیشه ام        آشفته   تر      از      زلف  تو      شد

 

حیف بزم    تو     که       جولانگه   زاغ        و    زغن   است

 

 

نه        هراسد        دل     کامران    ز        بیداد         عدو

مرد          میدان     عمل    صاحب  فن    و    سخن است

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:41---5 ارديبهشت 1394

تشکر از اینکه وب من رو قابل دونستید
چون من تازه کار هستم و شعر هام رو خودم گفتم لطفا اگه امکان داشت نظر تخصصی بذارید
باز هم تشکر

مدیریت مهوش همه حا:سعیدحان ختما بهت سر می زنم موفق باشید



سعید احمدی ارومیه
ساعت15:11---30 فروردين 1394


سلام بر مدیریت محترمه مهوش همه جا و وسپاس تشکر
ز زحمات شما,
بنده اگر هزار تا زبان داشتم ندا می زدم
استاد کامران هم خودت را و هم اشعار و مطالب زیبایت را دوست دارم
بقول فروغی:
با صد هزار دیده بون آمدی که من
با صد هزار دیده تماشا کنم ترا
مدیریت مهوش همه جا: سعید جان ار ایراز لطفتان یه سایت متشکرم
و اما پیام زیبای شما خطاب یه استاد کامران جوشیده از دریای عشق و مجبت وفاست
از جنابعالی بسیار سپاسکزاریم قربون شما



فرزین از شهرستان عجب شیر
ساعت15:08---30 فروردين 1394


یکی هست
که مثل هیچ کس نیست
یکی هست
که می خواهم همیشه باشد
دوست داشتن به همین سادگیست
از گفتن "دوستت دارم " هیچوقت نترسید
چون گاهی برای ابراز عشق خیلی دیر میشود

مدیریت مهوش همه جا:

فرزبن جان از شما شاگرد با وفای استاد کامران متشکریم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1395 | 3:1 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');