استاد رحیم دیندار(کامران) من و تو

من و   تو                         

استاد دیندار (کامران)                      

        

              

زمستان   من  بهار   جان  فزا  تو                                                                    

           

                  

غزل  خوان من غزال دل  ربا  تو                                                                                      

       

قصیده من غزل من قطعه  هم  من                      

                                                                    

                                                                  

دوبیتی های  شاد  و   جان  فزا  تو                                                                          

 

خزانمنشام غم من غم ستان من                     

 

                                                              

گل   سرخ  و   شکر   خند  ای بلا تو                                

                                                                    

 

غریب   عشق   و  در    بند   بلا  من                                                                                              

 

                 

سبک  بال   و    رها   از   غم سرا  تو            

  

انیس و    همدم  شب   های غم   من                 


شب هجران    ولی   از  من   جدا   تو                  

 

اسیر    کنج      زندان       ستم     من          

                                                                                       

اسیر  نخوت    و     کبر   و       ریا   تو

 

طبیبان    عاجز   از    درد   و  غم   من 

                                                                                        

 برای     درد     بی    درمان    دوا    تو                  

 

 ز  شب    تا صبح   در   ذکر  و دعا  من                                                                                                                                               

 برای      عاشق     مسکین   عطا     تو         

   

 منم    اندر     وفا    همچون   دو  مصرع             

                                                                        

 چو    شعر    نو    ز  هر   قیدی   رها  تو

 

فنا     گردید     در  عشق    تو     کامران

 

درین     عالم    چو   شعر   من   بقا    تو  



 



نظرات شما عزیزان:

دادخواه
ساعت11:29---29 ارديبهشت 1396
سلام از دوستان قدیمی استاد هستم شماره تماس یا ادرس استاد رو میخواستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: استاد رحیم دیندار(کامران) شاعر نویسنده محقق پژوهشگر و دانشمند معاصر ایران و جهان

تاريخ : یک شنبه 5 اسفند 1395 | 23:5 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');