دو غزل جدید ازاستاد رحیم دیندار(کامران)انتظار دیدن و چت کردنت در سایت دل.....قظار عاشقی

 

 

 انتظار دیدن وچت کردنت

 در سایت دل 

 

                            

 

                                               

 

برف  می بارد   دلم پردرد و چشمم اشکبار

 

 

 

 

چون جدا شد در زمستان از من دلخسه یار

 

 

تلفن همراه  من گویی     غبار  غم  گرفت

 

 

چون   نمی آید   صدای   دلنواز     آن نگار

 

 

انتظار  دیدن و   چت کردنت در سایت دل

 

 

می زند آتش به دل تا کی کشم من انتظار

 

 

می نویسم  درد   خود  را   در  پیامک  بهر تو

 

 

کی تو خوانی اس ام اس های مرا  ای کامکار

 

 

چون   دوبیتی های   من   کوتاه  شد    روز وصال

 

 

شد کجا  لبخند شیرین   و   چه   شد   بوس و کنار

 

 

چون   کنم بی روی    او   ظاقت   نمی آر م دگر

 

 

از   نگاه خسته   من   شد     جدا    آن     غمگسار

 

 

فصل   یخبندان    برای    من      عذابی     شد   الیم

 

 

بخت من  در  فصل غم   یخ   بست و دل شد پر فکار

 

 

صیر    کن   کامران از بیداد و از ظلمت منال

 

 

بار   دیگر    می زند     لبخند بر   تو    روزگار

 

 

قطار عاشقی

 

زیر   بار   درد  و  غم محنون بی پروا منم

 

عاشق سر گشته وشوریده در دنیا منم

 

لشگر غم خبمه زد در دشت وهاموت دلم

 

زان اسیر ظلمت شب های محنت  زا منم

 

درقظارعشق دستش را تکان داد او به من

 

از  هواپیما  و جت   پر سرعت  ای زیبا منم

 

ای کبو تر های عاشق  همدمی با من کنید

 

چون اسیر  دام  صیاد اندر  این   صحرا منم

 

زین جهان پر   ستاره من    ندارم    اختری

 

در سرای درد   و  پر غم مست می آلا منم

 

شد هوا   طوفانی   ای باد  صیا گو با حبیب

 

زورقم بشکست اسیر  موج  در    دریا منم

 

آسمانا    از   تو    نالم    یا ز   جور   روزگار

 

اندر این محنت سرا  سرگشنه و رسوا منم

 

یک حهان دارم در این گوشی پیا مک های غم

 

همچو  کامران  ای قلک   در شهر   غم پیدا  من

 

 
         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 اسفند 1395 | 10:17 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');