دوبیت شعر پر محتوا

دوبیت شعر پر محتوا

* * * * * * * * *

دود  اگر  بالا  نشیند   کسر شان شعله   نیست 

 

روی  دریا   خس   نشیند  زیر    دریا  گوهر است

 

من  از   بی  قدری   خار     سر   دیوار    فهمیدم

 

که نا  کس،کس  نمی گردد ازاین بلا نشینی ها

 



نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت2:35---8 فروردين 1395

سلام عزیزم از وبتون باز دید کردم

واقعا محشره خیلی لذت بردم با افتخار لینکتون کردم

شماهم اگر افتخار دادید

وب منو لینک کنید با سپاس  بیکران

مدیریت مهوش همه جا:

 

با تشکر از شما معصومه جانj

مدیریت محترم سایت هنرکده طلایی

 

ضمن تشکر از بازدیدنان سایت شما را لینک کردم

[Web



معصومه
ساعت2:20---8 فروردين 1395

سلام عزیزم از وبتون بازدید کردم بی ریا بهتون می گم که وبتون محشره خیلی لذت بردم با افتخار لینکتون کردم شما اگر لطف کنید وب منو لینک کنید با سپاس بی کران



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 آبان 1395 | 23:58 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');