من که مجنون غزالم پس غزل خواهم سرود

من که مجنون غزالم 

پس غزل

خواهم سرود 

 

 

من که مجنون غزالم پس غزل خواهم سرود          

         جویبار  عشق  را     دریای     غم  خواهم نمود                 

                 

تا  نفس  باقی است  بایادت  نفس  پر  میکنم           

      تا    سخن درسینه دارم من غزل خواهم سرود                 

        

تا  نهادم      پای    در  عالم    شدم    مشتاق    تو      

                    تا بؤد  جان در     تنم ای  جان تو  را    خواهم ستود                        

                            

    واژه ها        گردند        اسیر     پنجه   پولاد      من         

                       خواب را    از   دیده ات     با   شعرتر    خواهم ربود                                                       

گرچه  چرخ  دون    به     کام من    نمیگردد ولی        

          من  غبار    درد  و   غم  را  از  تنت  خواهم   زدود                    

             

     درعدم  بودم   که   نورحسنت   آتش زد   به    من              

                      آمدم  از    بهر     توصیف      جمالت     در   وجود                                                                

           همچو    مجنون    پایان در   دشت غم خواهم نهاد                   

                 زانکه     اندر    بستر        غم     بیتو    نتوانم    غنود                           

                           

             سنگ  غم     را    پنجه  هجر  تو   زد  بر    قلب     من                   

         شیشه ای  بشکست  اما   تو  نگفتی     آن  چه بود                 

                        

     مرد    میدان   عمل        را   حاجت      تزویر   نیست              

                        جز      خدا   بر    منصب     دنیا  نکردم  من سجود                             

کی شود بانگ رسای شعر کامرانت خموش           

                     آفرین گفتا هر آن عاشق که شعرم را شنود                                   

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهنوش دلبندی تهران
ساعت17:04---1 بهمن 1395

به به  از ته دل تبریک میگویم خیلی عالی بود

عالی تر هم شده موفق باشید

مدیریت MAHVASH همه جا

 مهنوش جان از بازدید وعلاقه وافرتان

به سایت بسیا ممنون و متشکریم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 دی 1395 | 18:49 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');