اس ها و جک های

شادو خندان

واسه

شما عزیزان

 پسر عاشق به دوست دخترش میگه:

در کانال فیس بوک قلبت

عکس مرا آپلود کن

((((((((((((((((((((

دل تو اولین روز بهار

 

                          دل من آخرین جمعه سال

 

آخ... چه دورند 

 

جون جونم....

و چه نزدیک به هم

 ))))))))))))))))))))))))))))

اونقده کیف میده به یکی بگی وایسا

ازت عکس بگیرم…


بعد ازش فیلم بگیری


عین منگلا نگا میکنه 1 بار امتحان کن!

 

))))))))))))))))))))))

ﭼﻨﺪﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶ ﭼﺎﺩر مامانمو ﺳﺮﻡ ﻛﺮﺩم


ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻨﺪﻩ،ﻳﻬﻮ ﻣﺎمانم ﺗﺎ ﻣﻨﻮ ﺩﻳﺪ ﺟﻔﺖ


ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺧﺪﺍ


ﺭﻭ ﺷﻜﺮ ﻛﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺧﺪﺍﺭﻭﺻﺪ


ﻫﺰﺍﺭﺭﺭﺭﺭ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺷﻜﺮ ﻛﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺸﺪﯼ


ﻭ ﮔﺮﻧﻪ ﻫﻴﭻ ﺍﻣﺎﻡ ﻭ ﺍﻣﺎﻡﺯﺍﺩﻩ ﺍﯼ ﻫﻢ


ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﺴﺖ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺪﻩ

ﺑﺎ ﺍﻳﻦ قيافت

 ((((((((((((((((((((((((

 

 

خواهر زادم میگه چرا تصویر آیفون

خونتون رنگی نیست؟


گفتم آخه لازم نیس، چرا رنگی باشه؟

 
میگه اگه پلنگ صورتی بیاد

از کجا بفمیم پلنگ صورتیه آخه؟

 ((((((((((((((((

یه بار فرودگاهی بودیم دیدیم یه دختر خوشکل

 

و معصوم وایساده یه گوشه داره واکس میفروشه.

 

 دلمون سوخت با دوستم گفتیم بریم ازش بخریم

 

و کمکی کرده باشیم . خلاصه رفتیم پیشش گفتیم

 

 “خانوم دونه چند؟” برگشت گفت

 

“70000 تومن” … گفتم “مگه این واکسو

 

از چی ساختن خانوم؟”… چشتون روز بد

 

نبینه یه لبخندی زد و گفت ” آقا

 

اینا خاویاره

واکس نیست

 

کافیه بنا بزاری یکی رو نبینی و

 

باهاش رو به رو نشی،

 
تو یه کوچه خلوت تو کلکته هندوستان داری

 بستنی می خوری،

 
از رو به روت درمیاد والااااا دیدم که میگمااا D;


 (((((((((((((((((((((((((((((

 

    تو خیابون با دوستم نشسته

بودیم رو کاپوت یه بنزه


    .بعد دختره اومد گفت : آقا ماشینتون خراب میشه ها

، کاپوتش فرو میره !


    منم گفتم : نترس خانم یکی دیگه میخریم

جایی میرید برسونمتون ؟
    بعد یه نگاه بهمون کرد در بنزو باز کرد

گازشو گرفت رفت !
    مام سینه خیز اومدیم تا خونه

 

))))))))))))))))))

 

محبت را از آبشار

 

بیاموز که خود سقوط کرد اما…

 

حالا اما شو نمیدونم !!!


ولی تو حالا بیاموز کاریت نباشه

 

)))))))))))))))))))))

ازحرف های یک شوفر عاشق

لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن!!

 

((((((((((((((((((


اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی


اگر بدانی چقدر دوستت دارم ،

درد مرا درمان میکنی


تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ،

 

حرف دلم به تو همین است


قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم

 

 



معنای خوشبختی این است

 

که در دنیا کسی هست

 

که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد

 

 

((((((((((((((((((((((((((



دوست داشتنی ترین رابطه ها ،


رابطه هایی دو طرفه اند …


یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش …!


هر دو خطر می کنند …!


هر دو وقت می گذارند …!


هزینه می کنند …!


هر دو برای یک لحظه بیشتر،

 

در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند …!

 



جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شوید

، خطر ریزش اشک

 



کـافـی سـت حـرفِ تـو بـاشـد


هـیـچ واژه ای


روی پـایـش بـنـد نـمـی شـود


راهـش را مـی گـیـرد وُ


تـا دوردست عـطـر تـو


پـروانـه مـی شـود . . .

 

 ((((((((((((((((((((((



گاهی به خاطرش ماندن را تحمل کن

 

رفتن از دست “همه” بر می آید

 

((((((((((((((((((((((



عاشق اسمم می شوم


وقتی


تو صدایم می کنی . . .

 

 ((((((((((((((((((((((



کفشهایم که جفت میشوند

دلم هوای رفتن میکند
من کودکانه بیقرار تو میشوم

بی آنکه

فکر کنم چه کسی دلتنگ

من خواهد شد

 

(((((((((((((((((((((((

عشــق


همین خنده های ساده ی توست


وقتی با تمام غصه هایت میخندی


تا از تمام غصه هایم


رها شوم . . .



از ساختار دنیا اطلاع زیادی ندارم ولی ،

 

من هم دوست داشتم

 

دنیای کسی باشم

))))))))))))))




آدم گاهی چه گرم می شود
به یک ” هستـــــــــــــــــــــم ” ؛
به یک ” نتــــــــــــــــــــــــرس ” ،
به یک ” نـــــــــــــــــــــــوازش ” !
به یک ” آغـــــــــــــــــــــــوش” …

 

(((((((((((((((((((((((((((

بزرگترین خوشبختی این است که،


خداوند آنقدر عزیزت بدارد که وجودت

 

آرامش بخش دیگران باشد

((((((((((((((((((((((

نگاه ِ تو


سیب است


و من؛

 


نیوتنی بیچاره ،

 


بی خواب از

 

کشف ِ جاذبه

 

 



جای من یک دل سیر ،

چشم در آینه انداز و بگو ، بهترینم !


ای دوست ، یادگار دیروز !

 

دل من سیر برایت تنگ است


 ((((((((((((((((((((((


قدر سکوتم را در بهار نگاهت دریاب

 

، که به اندازه ی سکوتم ،

به یادتم !

 

(((((((((((((((((

کسى که براى حل معادلات و مسائل دلتون

وقت میزاره ،


خیلى دوستون داره، بیکار نیست؛


هواشو داشته باشین …

 

((((((((((((((((((((((

حسرت

یعنی شانه هایت دوش به دوشم

باشد

اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم


حسرت

یعنی تو که در عین بودنت

داشتنت را آرزو می کنم

 ))))))))))))))))))))))))))

 



هیچ میدانستى!


زیبا ترین عاشقانه اى که برام گفتى

وقتى بود که …


اسمم را با “میم”

به انتها رساندى !

 

 ((((((((((((((((((((

 ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﻪ

 

 ﺑﺮﯾﻢ ﯾﻪ ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﯾﺦ ﺑﺮﯾﺰﯾﻢ ﺭﻭﺵ؛

 

 ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﭙﺮﻩ ﺑﺎ ﺗﺮﺱ؛

 
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﻧﺘﺮﺱ

 ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ ﮐﻮﻩ ﭘﺸﺘﺘﻢ

 ((((((((((((((((

 

 دو دختر با هم گفنگو می کر دند 

 

 

که یکی به اون یکی می گفت:

 

سلیقه م به خواهر همه ی

 

فروشنده ها نزدیکه !

 
میرم هر مغازه ای دست رو هر

 چی میذارم

میگه اتفاقا من واسه خواهر

خودم اینو

 ورداشتم خیلی راضیه

 (((((((((((((((((((((((

یه سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده

 
یعنی قبل از فیس بوک و ایمیل مردم این

 

 همه چرت و پرت رو توی

 

مغزشون نگه می داشتند؟

 

 ((((((((((((((((((((

 

 در جشن ها عروسی یه سری

هستن وقتی نشستن

 

روسری سرشونه،

 
میان وسط برقصن روسریو برمیدارن،

 
وقتی نشستن، باز روسری سر می کنن ..!

 
میخواستم از همین تریبون بهشون

 

خسته نباشید بگم

 

                                     ((((((((((((((((                               

دیشب خونه مامان بزرگم بودیم.

یه دختر دایی دارم

 به زور قدش دو وجبه و تازه 6

سالش شده…

  دیدم یه گوشه نشسته بدجوریم

تو فکره…

 رفتم بهش گفتم چی شده

عزیزم؟!

 
گفت به نظر تو وقتی  وقتی عاقد

ازم پرسید

 آیا بامهریه 1389(سال تولدش)

 

 سکه وکیلم من بگم

 

با اجازه پدر و مادرو

 

بزرگترا بله یا نه سریع بگم بله؟!!!!!!!

 

 

 

یکی از آشناها تلویزیون ال سی دی خریده بود

 

 
بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟

 
گفت نه گاگول ال جیه الجـــــــــــــــــی !
من

 ))))))))))))))))))))

این مغز آدمی هم عجیب جانوریه!.

 
یادش می‌مونه که یه چی یادش رفته!

 
اما یادش نمی‌مونه که چی یادش رفته !

 

)))))))))))))))))))))))

تابستون سال قبل ، آخر شب بود

 

که خسته کوفته و خواب الود رفتم بخوابم،

 

 قبل خواب یه اس به دوست دخترم دادم

 

گفتم: شبت بخیر عزیزم،خوابای نیلوفری ببینی،

بووووووووووووس


جواب اومد: به به شب تو هم بخیر عشقم،

 

بابا جان کاشکی همیشه ما رو با

 

دوست دخترت اشتباه بگیری !!!

 


بعدش صدای خنده پدر مادرم

خونه رو برداشت


منx-(

دوستِ عزیزی که سعی داری

 با دهن بسته خمیازه بکشی…

 
چه کاریه واقعن ؟ ! جاش سوراخای

 دماغت باز می شه خب بدتر میشه

))))))))))))))

یه جا رفتیم مهمونی یارو رفت

 تو آشپزخونه چایی بیاره؛

 
گفتیم 2 دقیقه اومدیم خودتونو ببینیم

 
بی شعور اومد نشست میوه نیاورد دیگه

شرمنده دوستان؛ بی ادبیه روم به دیوار

 (((((((((((((((((((((

 نام یه خونه ای  رو گذاشته اند

باناسُل..!!

 
پیگیر شدیم, فهمیدیم داداشا شریکن؛

 باقر و نادر سلطانی..

 

))))))))))))))))))

 
پسرشجاع و زنان کوچک و حاج

 زنبور عسل نمایش بدین…

 
خدیجه 72 ساله از مشهد!!!

)))))))))))))))))))))

دل تو اولین روز بهار

                          دل من آخرین جمعه سال

آخ... چه دورند 

جون جونم....

و چه نزدیک به هم

 )))))))))))))))))))

به دوستم ميگم :

 
خواب دیدم یه پام این دنیاس,

 یه پام اون دنیا

 تعبیرش چیه ؟

 دوستم میگه:

 تعبیرو ولش کن

 
همین که پاره نشدی

 خیلی خواب خوبیه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 اسفند 1395 | 21:9 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');