نام آهنگ: I love you متن آهنگ همراه با ترجمه فارسیارسالی از: افشین تهرانی

نام آهنگ:

 

  I      love      you


متن آهنگ

 

 همراه

 با ترجمه فارسی

                             

                                               

         

ارسالی از: افشین تهرانی

مدیریت محتم سایت

(fbt) فقط به خاطر تو

 

ترانه

  I      love      you

 

la


La la la la


La la


La la la la


I like your smile


من لبخندتو دوست دارم


I like your vibe


مهربونیتو دوست دارم


I like your style


تیپ زندگیتو دوست دارم


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست

 

And I, I like the way


و من...من روش زندگیتو دوست دارم

 


You’re such a star


تو یه ستاره ای!


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


Hey


Do you feel, do you feel me?


تو منو احساس می کنی؟


Do you feel what I feel, too?


احساسی که من دارم رو تو هم داری؟


Do you need, do you need me?


تو به من احتیاج داری؟


Do you need me?


به من نیاز داری؟

 

[chorus]


You’re so beautiful


تو خیلی زیبایی


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


I’m not sure you know


مطمئن نیستم بدونی


That the reason I love you is you


که دلیل عشق من به تو


Being you


بودنه توئه


Just you


فقط تو


Yeah the reason I love you

is all that we’ve been through


اره!دلیل عشق من به تو تمام

ماجراهاییه که با هم داشتیم


And that’s why I love you


و این دلیل عشق منه

 

La la


La la la la


La la

 

La la la la


I like the way you misbehave


از بد رفتاری کردنات خوشم میاد


When we get wasted


وقتی حس می کنی

داریم وقتمونو هدر می کنیم


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من نیست


And how you keep your cool


تو خونسردی خودتو حفظ می کنی


When I am complicated


وقتی من اشفته ام
But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من نیست

 

Hey


Do you feel, do you feel me?


تو منو احساس می کنی؟


?Do you feel what I feel, too


احساسی که من دارم رو تو هم داری؟


?Do you need, do you need me


تو به من احتیاج داری؟


Do you need me?


به من احتیاج داری؟

 [chorus]


You’re so beautiful


تو خیلی زیبایی


But that’s not why

I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


And I’m not sure you know


مطمئن نیستم بدونی

 

That the reason

 

I love you is you


که دلیل عشق من به تو

 

Being you


بودن توئه


Just you


فقط تو


Yeah the reason I love you

is all that we’ve been through


آره!دلیل عشق من به تو تمام

ماجراهاییه که با هم داشتیم


And that’s why

I love you


و این دلیل عشق منه

 

Yeah - Oh.


Oh.

 

Even though we didn’t make it through


اگرچه ما این عشق رو کامل نکردیم


I am always here for you


اما من همیشه به خاطر تو اینجام


You
تو

 

Hey


Do you feel, do you feel me?


تو منو احساس می کنی؟


Do you feel what I feel,

too?


احساسی که من دارم رو تو هم داری؟


Do you need,

do you need me?


تو به من احتیاج داری؟


Do you need me?

 


به من احتیاج داری؟

 

[chorus]


You’re so beautiful


تو خیلی زیبایی


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


I’m not sure you know


مطمئن نیستم بدونی

 
That the reason I

love you is you


که دلیل عشق من به تو


Being you


بودنه توئه


Just you


فقط تو


Yeah the reason I love you

 

is all that we’ve been through


اره!دلیل عشق من به تو تمام

ماجراهاییه که با هم داشتیم


And that’s why I love you


و این دلیل عشق منه

 

La la


La la la la (oh oh)


La la


La la la la

(That’s why I love you)


واسه اینه که دوستت دارم

La la


La la la la (oh oh)


La la


La la la la (That’s why I love you)


واسه اینه که

دوستت دارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 آبان 1398 | 19:43 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');