گلچینی زیبا ار پیامک های عید نورور و اس های انگلیسی با ترجمه و جک های خندان و زی
  •  

گلچینی  زیبا  از پیامک های

 

 بهاری و عید نوروز

 (اس های انگلیسی با ترجمه)

و.... جک های خندان

    برای شماعزیزان ......  

                                       

          

  • این بار می خواهم هفت سین
  • عید را با یاد تو بچینم
  • سبزه را با یاد
  • روی سبزه ات
  • سمنو به یاد شیرینی لبخندت
  • سایه دانه به رنگ چشم هایت
  • سرکه با یاد ترشی مهربانیت
  • سیب با یاد تردیه گونه هایت
  • سکه با یاد درخشش قلبت
  • سیر با یاد تندی نگاهت
  • دوستت دارم
  • سال جدید به کام و مبارکت باد
  •  )))))))))))))))))))
  • بهار بهترین بهانه برای آغاز،
  • وآغاز بهترین بهانه
  • برای زیستن است
  • آغاز بهار بر شما مبارک

))))))))))))))))))))))))

  •  
  • سال و مال و فال و حال و اصل
  • و نسل و بخت و تخت
  • بادت اندر شهریاری
  • برقرار و بر دوام
  • سال خرم، فال نیکو، مال وافر
  • ، حال خوش،
  • اصل ثابت، نسل باقی،
  • تخت عالی، بخت رام
  • سال96
  • بادت مبارک
  • )))))))))))))))))))
  • باران عشق همیشه می بارد اما
  • در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.
  • از خدا می خواهم که همیشه
  • زیر این باران خیس شوی.
  • عید نوروزبرای تو مبارک
  • ))))))))))))))))))))
    • اگر در نوروز کسی برات اس ام اس خالی
    • فرستاد ناراحت نشو بدون انقدر
    • دوستت داره نمی دونه
    • چی بگه.
    • با زبان بی زبانی
    • عید نوروزت مبارک
    •  
    • زندگی وزن نگاهی است که در
    • خاطر ما می ماند.نوروز جشن نکوداشت
    • نگاه تو ست پس :
    • نوروز بر تو فرخنده باد.
      •  
      • از نوروز می اموزیم که هیچ وقت
      • کسی را نا امید نکنیم شاید امید
      • تنها دارایی اش باشد.
      • نوروزتان مبارک باد
    •  ((((((((((((((((((((
    • خلوت گرم کبوترهای مست
    • نرم نرمک می رسد اینک بهار
    • خوش به حال روزگار
    • سال 96
    • مبارک
      •  
      • باا خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛
      • برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
      • برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد،
      • سالی دیگر گذشت
      • روزهایت بهاری و
      • بهارت جاودانه باد
      • و عید نوروز96
        • بر شما و خانواده
        • محترمتان مبارک
        •  
        • (((((((((((((((((((((((((((
        •  
        • براستی رسیدن این عید سعید باستانی همراه با روئیدن
        • جوانه ها و درختان و نو شدن جسم ها و جانهای عاشقان
        • را تبریک و تهنیت گوییم . دلهامان را نزدیک ، دستهامان
        • را به همدیگر بدهیم و در سال جدید با یاری هم
        • منظری زیبا و زندگی خاطره
        • انگیز خلق کنیم .
        •  
        • عید نوروز مبارک

 ((((((((((((((((((((((((((

  • با آرزوی ۱۲ ماه شناخت صحیح ۵۲ هفته
  • معرفت آسمانی ۳۶۵ روز
  • صداقت ۸۷۶۰ ساعت مهربانی ۵۲۵۰۰
  • دقیقه توکل به
  • خدا ۳۱۰۵۰۰۰ ثانیه غرق در لذت بخش
  • ترین عشق هستی
  • سال نو مبارک
  •  

 

There is no ideal new

year;

only the one New Year you

decide to
make as a reflection

of your values,

desires , affections, traditions
Happy Norooz

هیچ سال نویی ایدآل نخواهد بود

مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو
به بازتابی از ارزش ها، خواسته ها،

علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی .
سال نو مبارک

(((((((((((((((((((((

Faith makes all things possible,
Hope makes all things work,
Love makes all things beautiful,
i hope have all the

three for this New Year
.
! Happy New Year

ایمان باعث میشه

همه چیز ممکن است،
امید باعث میشه

همه چیز کارکنه،
عشق باعث میشه

همه چیز زیباتر باشه،
امیدوارم هر سه رو داشته باشی برای سال نو.
سال نو مبارک

))))))))))))))))))))

You know God

 

arrange for you . . .


12 Months of Love,

 


52 Weeks Non Stop Fun,


& 365 days of Happiness.


So when you Mixed them all . . .


You will found a Very Happy Year!

 

&

I think it’s 139x My Dear

 

میدونی خدا برای تو ۱۲ ماه عشق


۵۲ هفته شادی بی وقفه


۳۶۵ روز خوشبختی فراهم کرده


بنابراین وقتی همه رو باهم مخلوط میکنی


یک سال خیلی شاد خواهی داشت

 

که فکر کنم 139x باشد عزیزم

)))))))))))))))))))))))))

 

With all the Rose’s Perfume

 

& with all the lights in the world

 

& with all the children Smiles . . .


I Wish U that your all

 

dreams comes True . . .


*HAPPY NEW YEAR *

باشد که تمام گل های سرخ خوش بو باشند


دنیا روشن باشد و از تیرگی ها بدور و بچه ها

لبخند بر لب داشته باشند


امیدوارم که تمام آرزوهایت

به حقیقت بپیوندند


سال نو مبارک

 

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری

مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان

مبارک باد

(((((((((((((((((((((((((((((

 

نمیدونم چه حکمتیه وقتی عیدی میخوای

میگن دیگه

بزرگ شدی ولی وقتی زن میخوای میگن

هنوزدهنت بوشیرمیده

آخرش نفهمیدیم بچه ایم

یا بزرگسال

والا

 

))))))))))))))))))))))))

به بابام میگم : چقدر عیدی امسال میدی بهم
میگه : چطور؟
میگم : هیچی ، میخوام روش حساب کنم.
میگه : برو خدارو شکر کن امسال با این گرونیا

هنوز از خونه پرتت نکردم بیرون

پارسال که سال اسب بود دعا کردیم

شاهزاده ی رویاهامون

سوار بر اسبش میاد ولی نیومد

امسالم که سال گوسفند بود

دعا کردیم نیمه ی گمشدمون با گوسفنداش

از راه برسه که نشد

موندم امسال که سال خروسه

چه آرزویی باید بکنیم.

امیدوارم این مطلب حداقل یه لبخند

کوچولو رو لبتون آورده باشه

پیشاپیش عید همتون مبارک

 )))))))))))))))))))))))))))))

قابل توجه آقایان متاهل


نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد!


‏عید می آید و اجناس، گران خواهد شد!


همسرت چند ورق لیست، به تو خواهد داد!


‏کل اعضای وجودت، نگران خواهدشد!


میزنی ساز مخالف، دو سه روزى، اما!


عاقبت هرچه که او گفت، همان خواهد شد!


‏پول را، با علف خرس، یکى میدانند!


فکر کردید که منطق، سرشان خواهد شد؟!


‏کل عیدى وحقوقت، به شبى خواهد رفت!


‏بر سر جیب بغل،

فاتحه خوان باید شد!

((((((((((((((((((((

من از فردا نمیام چیست؟

جمله ای که هر سال این

موقع ها دانش آموزان

به همدیگه میگن بعد وقتی فرداش میری

میبینی همشونم اومدن !

))))))))))))))))))))))))))))

مثل ماهی پر ویتامین

مثل سبزه پر از کلروفیل

مثل سمنو پر از قند

مثل سنبل پر از رنگ

مثل سیب پر از خاصیت و

مثل سکه پر از قیمت هستم !

اینا خصوصیات شخصی بنده بود ،

فرستادم تا در جریان باشید …

شیشه عطر بهار ، لب دیوار شکست

و همه جا پر شد از بوی خدا ،

همه جا آیت اوست !

نوروزتان مبارک


 (((((((((((((((((((((((((((((((

الان زوده

آقا تا دید و بازدیدهای نوروزی شروع نشده

تکلیف

ماچ ها رو روشن کنید ،

بالاخره باید سه بار ببوسیم یا دوبار ؟

مبارکتر شب و خرمترین روز

به استقبالم آمد بخت پیروز دهلزن

گو دو نوبت زن بشارت

که دوشم قدر بود امروز نوروز . . .

 

 (((((((((((((((((((((((((((

آتیشی

 

که تو قلبم

 

روشن کردی هیچ

 

آتش نشانی نمی تونه خاموش کن

 

 ” چهارشنبه سوری مبارک”

 

 

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه

از عشق میون من و تو

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

انگاری غلغله ی محشره

چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رسم خیلی خوبیه

اگه خرابش نکنیم

واسه من فشفشه یادت نره

چارشنبه سوری

مبارک

 

((((((((((((((((((((((((((

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه

سال برای گردگیری

افکارمان آتشی بیافروزیم

کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتشو

سرخی عشق را از

آتش بگیریم آتش نفرت را در

وجودمان خاموش کنیم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


 

 

طلب دارم ،

از زندگی

تمام آرامشم را

مرگ ، که دیگر حقم بود...


   این لحظه های تمام نشدنی

برایم سخت میگذرند…

نبضم کند میزند…

قلبم تیر میکشد…

دارم صدای خورد شدن

احساس پاکم را …

لابه لای چرخ دنده های

زندگی میشنوم…

آری خورد شدم به جرمی

که نمیدانم…

  ای کاش درخت بودم

زبانم  زبانِ سکوت بود

تا سکوت تو را می فهمیدم

مثل زبان گنجشکی تنها

که حرف پاییز را فهمیده است..

 

  (((((((((((((((((((
دوستت دارم هایت

را باور می کنم
درست مثل امضای

آخر نامه هایت

که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد
.

 

((((((((((((((((((((((((
تو خوبی ، تو ماهی ،

یه دونه ای


آره…


فقط آدم هم بشی

حــــلّــــــه . . .
.))))))))))))))))))))))))))
دیـــــــــــگر هیـچ چیــز

مشتــــــــرکی

بیــن مـا نیــــست. . . . .
تنـــــها آسمــــــانمــان

یـــــکـــیست . . .

.
)))))))))))))))))))))))))))

شب هایم بروز

شده اند

دردهایم آنلاین

به مغزم کلیک که می کنم

بالا نمی آید !

((((((((((((((((((((((((((((((

می خواهم نباشم

کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

در گنجه ای بگذارم و قفل کنم!

در تاریکی یک گنجه خالی

و روی شانه هایم در جای خالی سرم چناری بکارم

و برای یک هفته در سایه اش آرام بگیرم

ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ

ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ

ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !

))))))))))))))))))))))))))))

 

ﮔﺎﻫﯽ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ


ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺰﺩکتر میشوی، ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ


ﻫﺮﭼﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ اش ﺑﯿﺸﺘﺮ می ﺷﻮﺩ، ﺑﺰﺭﮒ تر ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ


ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺑﻨﺪﯼ، می ﺑﯿﻨﯿَﺶ


ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ، ﻧﯿﺴﺖ


ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺩﯾﺪﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ،

ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﮕﻮ !
.
(((((((((((((((((((((((((


اشتراک من و دریا

 

دلشوره هایی ست

 

که درونمان موج می زند

 

اما هیچکدام تو را نمک گیر نکرد !


)))))))))))))))))))))
گاهی وجود تو را کنار خودم

احساس می کنم

اما چقدر دلخوشی

خوابها کم است ؟!

 ))))))))))))))))))))))
هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی خیلیا بعد

از خیلیا دیگه

زندگی نکردن …
.
))))))))))))))))))))))))
همه جا هستی


در نوشته هایم


در خیالم


در دنیایم


تنها جایی که باید باشی و ندارمت

، کنارم است !

(((((((((((((((((((((((((
می خواهم یادت را طلاق

دهم ولی چکار کنم که

از عهده مهریه سنگین

خاطراتت بر نمی آیم !
)))))))))))))))))))))

بى تفاوت نیستم

فقط دیگر

کسى برایم

متفاوت نیست !

(((((((((((((((((((((((((
این روزا

توپِ توپم

اما پنچرِ

پنچر !

 

 


فکر نکن که به پایت می نشینم …


بلند می شوم ، آرام چرخی میزنم و

مطمئن می شوم که نیستی


بعد برمی گردم سَرِ جایم، سرم را می گذارم

روی زمین و می میرم !
.
((((((((((((((((((((((((
نمی دانم به مسافر

دل بستم یا مسافر شد

آنکه به او دل بستم ؟!
)))))))))))))))))))))))))))))
بازی را من برده ام ،

نتیجه را ببین :
اشک ،

هیچ به نفع من …

(((((((((((((((((((((((
من مانند هم سن و سال های خودم نیستم که هر

روز یک آرزویی دارند برای آینده …


من تنها یک آرزو دارم و آن این است که

شبی بخوابم و دیگر بلند نشوم
تا نشنوم


تا نبینم


تا نشکنم

(((((((((((((((((((((((((((
تا هر روز چندین بار نمیرم …

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا با یک سلام خشک

و خالی به آینده امیدوار کند
((((((((((((((.

دنیای زیر آب شبیه دنیای چشم های توست

هر چه بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم

)))))))))))))))))))

پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت

که نگاه  زاده ی علاقه است ؟

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست

تنها به نگاه او می سپارمت

(((((((((((((((((((

در خیــــال من بمان؛
اما خودت بـــــــــرو …
آن که در خیــال من است مـــرا

دوســـت دارد …
نه مثل تــــو که بیخیـــال

من اســــت…
(((((((((((((((((((((((
ﺭﺍﺑﻄﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﻛﻨﻴﺪ ؛
حتی ﺍﮔﺮ نمیﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺸﻮﻧﺪ …
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﻨﺠﺎﻳﺶ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﺾ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

)))))))))))))))))))))))))
. از عاشـقانه های ِ دروغی ات

سیــر شدم ؛
کـمی حقـــیقت محــبت

میکنـی …؟
هر چنــد گزنده باشـَد …
((((((((((((((((((((((((((((((((((
ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ …
ﺧــــــــــــــــﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ

ﺑﺸﯽ

ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﯼ

))))))))))))))))))))))))))
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﯿﺎﺩ …


از تو گفتن سوزش چشم می آورد


و از تو نگفتن تورم گلو


بگویم یا نگویم؟

 

((((((((((((((((((((((((((

روی هرکی دست گذاشتیم


روی ما پا گذاشت

(((((((((((((((((((((((((

 

بچه ای گریه میکرد و میگفت :


هیچ کسی با من بازی

نمیکنه!
تو دلم گفتم:

تو بزرگ شو روزگار بازیهای

زيادي باهات میکنه

(((((((((((((((((((((((((((((

 

سکسکه ام گرفته بود . . .
گفتم مرا بترسان . . . !
دستانم را رها کرد . . .
نفسم بند امد . . .

))))))))))))))))))))))

حرفت که می شود با خنده می گویم :

یادش بخیر ، فراموشش کردم . . .
اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس

می گیرد سست

میشوم که نکند تو باشی !

.

)))))))))))))))))))

تو را مثل قانون…


کسی رعایت نمی کند؛


چرا غمگینی دلم؟


تو را برای شکستن

سرشته اند…!
))))))))))))))))))))))))))))

نترس جانم!


ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست


تو دروغت را بگو
(((((((((((((((((((((((((((
ای دل بی ارزش !


لامـــصب……… یاد بگیر !


اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم


لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای

رو دوست نداره…!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 بهمن 1395 | 18:42 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');