بهترین جملات کوتاه عاشقانه عاطفی و احساسی ناب به همراه پیامک های انگلیسی با ترجمه فارسی

 

فردا هایی  که هیچ وقت نمیرسند...

هم بهانه خوبی است برای امیدوار بودن،برای زندگی بهتر داشتن،

برای یک نفس راحت کشیدن.

خدایا شکر

************************

جملات زیبا در مورد دلتنگی

به سلامتی اونایی که ما رو فقط واسه خودمون میخوان
نه واسه اونچه که خودشون از ما میخوان !

 

دلتنگــــــــــی
خیابــــــــــان شلوغی است ک تو در میانه اش ایســــــــــتاده باشی،
ببینی می آیــــــــــند،ببینی میرونــــــــــد و تو همچنان ایستــــــــــاده باشی…

************************

یـــــک روز ... یــک نفر...

در زندگی ات قدم خواهد گذاشت

و باعــــــث خواهد شد که بفهــــــــــمی . . .

چــــــــــــــرا با کَس دیگری هرگز اینطور نمی شد...

 

*********************

 

یکی از لذتهایی که دیگه ندارم….
اینه که خسته و کوفته ام …اما ته دلم به یه نفر دلخوشم…
روی نیمکت پارک نشستم و تو حال خودمم…
زودتر سر قرار رفتم…و منتظــــــــــــرم…
همون یه نفر که دلخوشیمه…همه زندگیـــــــــــــمه…
میار و از پشت سر دستاشو رو چشمام میذاره و آروم و ساکت منتظره تا حدس بزنم کیه…؟
منم با یه بار لمس دستاش بفهمم اونــــــــــــــه..
و همه ی غم هام رو فراموش کنم…که اونــــــــــــــــه….
آره خودشــــــــــه..دستاشو برداشت… خوده خودشـــــــــــــــه…

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …

می‌خواهـم پا جـــای  پاهــایــت بگـــذارم …

می‌خواهـم رد  پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

تــو تمـامـا” برای منی

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

من از قبل “باخته” بودم

“مچ انداختن”

بهانه ای بود؛

برای گرفتن دوباره ی “دست تو”

.
گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم: من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم!
دیگه دوستت ندارم …..
وچقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری …..
مگه دست خودته ؟ رفتن به این راحتی نیست !
اما …. نمیدانم چه حکمتیست که آدمی
همیشه اینجور وقتها میشنود : به جهنم

… !!!

.
چنان تشنه ی بودن توام که شنیدن هر لحظه صدای تو هم سیرابم نمیکنه  !!
نمیتونم به واژه ای پناه ببرم برای این همه آشفتگی !!
من مجنون قصه های شبونه ام …
اونجا که یکی بود به یکی نبود میرسه …
منو فریاد کن

 

********************
گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!
.
.
.
.
تسبیحی بافته ام
نه از سنگ
نه از چوب
نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !
.
.
اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست …
.
.
گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر

برای خودم زندگی نکردم …
********************
وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را

دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم …
.
.
من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی …
.
.
پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را …

.
.
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ !
.
.
تو برایم چون منشوری … در سفیدی خیالم بیا

و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد !
.
.
چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن” و من میمانم

که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !
.
.
دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ،

درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم !
راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانه نیستم”
.
.
آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی

را که در سرمای بی کسی لرزیدم !
.
.
مرا حبس کن در آغوشت ؛

من برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام !
.
.
بی خیالت که میشوم ، در کوچه های علی چپ

دنبال دلم می گردم !
.
.
گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم

وقتی پای آغوش تو در میان باشد !
.
.
با فنجانی قهوه هم میتوان مست شد اگر

کسی که باید باشد باشد !

دوستت داشتم
دوستت دارم
و دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم ها
که کسی نمی داند
که کسی نمی تواند
که کسی بلد نیست

********************
یـه وقـتهـایـی دلـتـــ مـیـخـواد یــه پـــرانــتـز بــاز کـنـی کـسـى

کــه دوسـش داری رو بـــذاری تــوش !
بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی ،کـه مـبـادا دسـت

احـــدالـنـــاسـی بـهـش بـرسـه . . . !
و یــه جــایــی دلــتـــ مـى خـــواد دسـتــشو بــکـشـی . . .
نـــگـهش داری . . .
صــورتــش رو مــیـون دســتـاتــ مــحکـم بــگـیـری
بــگـی : بــبـیـن . . . !
مـن دوستـتــ ♥ دارم

ا تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـ

ا ! ! …

بیا با هم یک تصویر زیبای دیگر از عشق بکشیم ،

تصویری مثل آن نقاشی دیروز

تا به یادگار بماندو این یادگاری مثل یک خاطره بماند ، تا ما نیز مثل

خاطره ها باشیم ، نه خاطره ای از گذشته ، خاطره هایی شیرین از

هر روز زندگی مان که همیشه  تا ابد در قلبمان به یادگار بماند!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تو برای من عشق نمیشوی ، تو برایم آنچه که میخواستم نمیشوی

از همان اول هم نباید به تو دل میبستم ، میدانستم روزی تمام میشوی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای

همیشه برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای

گرچه گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشه برایم باوفا بوده ای

گرچه دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشه برایم یک دنیا بوده ای

تو روى نیمکتى نشسته اى این سر دنیا
که تمامِ آنچه میخواهى کسى است که آن سرِ دنیا روى نیمکتى نشسته است
که تمامِ آنچه که میخواهد تویى !
نیمکت هاى دنیا را بد چیده اند …

****************

زندگی را دوست دارم چون با یادش سپری میشود…
خواب و رویا را دوست دارم چون با بودن او شیرین میشود…
مهربانی را دوست دارم چون او اینگونه است…
این جملات را دوست دارم چون به یاد او می افتم…
او تنها رویای من است…

 

 ****************

یعنی می شود روزی بیایی،
آرام دستانم را بگیری
و
با بوسه ای سد کنی هزار بغض نشکسته ام
و
زمین و زمان را دوباره به خنده هایم آشنا کنی؟
یعنی می شود بیایی
 در شب های دلگیری
مرا به بهشت زیبای آغوشت مهمان کنی
و این بنده نوازی زیبای تو مصادف شود با
 جان دادن دوباره من در آغوشت ؟
یعنی می شود روزی بیایی و فقط باشی
اینجا،
 در کنارم ؟
 یعنی می شود ... ؟

پیامک های زیبای انگلیسی

با ترجمه فارسی

Dear O Dear, ur not near

but i can hear

dont get fear

Ur memories r here

liv wid cheer

no more tear

and ur mine forever

عزیزم تو نزدیک من نیستی

اما میتونم بشنوم:

هرگز نترس

خاطره هات اینجا هستن

با شادی زندگی کن

دیگه اشک نریز

چون تو همیشه مال منی

****************

D smallest word is I

the sweetest word is LOVE

and the dearest person

in the world is U

tats y I Love You

 

i (من) کوتاه ترین کلمه ی دنیاست

شیرین ترین کلمه ی دنیا عشقه (LOVE)

و عزیز ترین شخص در دنیا تو هستی(you)

واسه همینه که دوست دارم(I love you)

******************

I m on a mission

Misson 2 avoid u

2 forgetu, 2 get rid of u

2 not 2 talk 2u or meet u

in short

MISSION IMPOSSIBLE

 

من در یک ماموریتم

ماموریتی برای دوری از تو

ماموریتی برای فراموش کردنت و فرار کردن از دستت

که باهات صحبت نکنم و تورو نبینم

در یک کلام :

ماموریت غیر ممکن!!!

****************

softly d leaves of memories wil fal

i’ll pick them up & gather them all

coz 2day, 2moro & til my life is through

i’ll cherish having sum1 like u

 

برگ های خاطره ها به آرامی میریزن

و من بلندشون میکنم و اونها رو گرد هم میارم

چون امروز، فردا و تا وقتی که زندگی من ادامه داره

بخاطر داشتن شخصی مثل تو خوشحال خواهم بود

******************

Message:some text missing*

Sender:Name Missing*

*Number Missing

*Sentate missing

*Missing U a lot thats y

everything is missing

 

پیام : متن پیام از دست رفته

فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست

تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست

دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده واسه ی

همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته!

******************

Love is like a CD track

That links our hearts together

Dont ever break that CD coz

That wud break my heart too

 

عشق مثل تِرَک های یک سی دی میمونه

که قلب های مارو به هم پیوند میده

هرگز سعی نکن که اون سی دی رو بشکنی

چون اینکارت ممکنه باعث بشه قلب من هم بشکنه

*************

All I wanted was sum1 2 care 4 me

All I wanted was sum1 who’d b there 4 me

All I ever wanted was sum1 who’d b true

All I ever wanted was sum1 like U

 

تمام چیزی که میخواستم یه نفر بود که بهم اهمیت بده

یه نفر که بخاطر من اینجا باشه

تمام چیزی که میخواستم یه نفر بود که باهام رو راست باشه

تمام چیزی که میخواستم یه نفر بود که دقیقا مثل تو باشه!

*****************

As days go by, my feelings get stronger

To be in ur arms, I can’t wait any longer

Look into my eyes & u’ll see that it’s true

Day & Night my thoughts r of U

 

هرچی که روزها میگذرن، احساسات من قوی تر میشه

برای در آغوش تو بودن نمیتونم بیش از این صبر کنم

به چشمام نگاه کن، خواهی دید که حرفام راسته

شب و روز تمام افکارم مال تو هستن

 ****************

Don’t go for looks , they can deceive

Don’t go for wealth , even that fades away

Go for sum1 who makes u , smile because only a smile makes

a dark day seem bright

 دنبال نگاه ها نرو ، ممکنه فریبت بدن

دنبال ثروت نرو ، چون حتی ثروت هم یه روزی نا پدید میشه

دنبال کسی برو که باعث میشه لبخند بزنی ،

چون فقط یه لبخنده که میتونه

باعث بشه یه روز خیلی تاریک، کاملا روشن به نظر بیاد

 ****************

Can I say I love you today

If not, can I ask you again tomorrow

And the day after tomorrow

And the day after that

I’ll be loving you every single day of my life

 

میتونم  امروز بهت بگم دوستت دارم ؟؟

اگه نه ..میتونم فردا بهت بگم یا پس فردا؟؟یا روزهای بعد؟؟

واسه این که من هر روز از زندگیم تو رو دوست دارم

***************

I love all the stars in the sky, but they are

nothing compared to the ones in your eyes

 

من تمام ستاره های آسمون رو دوست دارم ولی

اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو

میدرخشه هیچند

***************

  • Every happening, great and small

    is a parable whereby God speaks to us

    and the art of life is to get the message

 

هر اتفاقی که می افتد،چه کوچک چه بزرگ،وسیله ای است

برای آنکه خدا با ما حرف بزند و هنر زندگی دریافت این پیام هاست

***************

The nearer the soul is to God, the less its

since the point nearest the circle is subject to

the least motion.. disturbances


هر چه روح به خدا نزدیکتر باشد، آشفتگی اش کمتر است

زیرا نزدیک ترین نقطه به مرکز دایره، کمترین تکان را دارد

 

***************

D smallest word is I,

the sweetest word is LOVE

and the dearest person

in the world is U.

tats y I Love You..

i (من) کوتاه ترين کلمه ي دنياست

شيرين ترين کلمه ي دنيا عشقه (LOVE)

و عزيز ترين شخص در دنيا تو هستي(you)

واسه همينه که دوست دارم(I love you)

 *************

-  Dear O Dear, ur not near

but i can hear

dont get fear

Ur memories r here

liv wid cheer

no more tear

and ur mine forever!

عزيزم تو نزديک من نيستي

اما ميتونم بشنوم:

هرگز نترس

خاطره هات اينجا هستن

با شادي زندگي کن

ديگه اشک نريز

چون تو هميشه مال مني

 ***************

-Q:Wat is luv?

*

*

*

*

A:Luv is wen sum1 breaks ur heart

n d most amazing thing

is tat u still luv them

wid every broken piece...!

سوال : عشق چيه؟

جواب : عشق يعني وقتي که يه نفر قلب تورو ميشکنه

و حيرت انگيزه که تو هنوز با قطعه قطعه ي

قلب شکستت دوستش داري!!

 ***************

what is love

A:Luv is wen sum1 breaks ur heart

n d most amazing thing

is tat u still luv them

wid every broken piece

سوال : عشق چیه؟

جواب : عشق یعنی وقتی که یه نفر قلب تورو میشکنه

و حیرت انگیزه که تو هنوز با قطعه قطعه ی قلب شکستت دوستش داری!

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت22:00---20 ارديبهشت 1397

هروقت مامور راهنمایی رانندگی از بلندگو میگه راننده بی ام و مشکی حرکت کن

سریع از ماشین پیاده میشم شروع میکنم به دویدن

تا شاید راننده بی ام و مشکی بهم بزنه بتونم

دیه بگیرم

مدیریت مهوش همه جا:

سلام سارا جا از ارسال جوک بسیار زیبای تان متشکریم در اسرع وقت در صفحه مخصوص

خودتان در صفحه اول سایت درج خواهد شد همیشه خرم و موفق باشید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1397 | 18:8 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');