استاد رحیم دیندار(کامران) ترنم دل

ترّنم دل

 استاد رحیم دیندار(کامران)     

                             

     ترّنم     دل      عاشق     بؤد    ترانه    من

 

    من  آن  کویر    غمم   دشت  غم کرانه   من  

 

  دو  دست  خویش  نمودم   نگار  شانه     تو  

              

     ولی  چه   سود ؟ نکردی نظر  به شانه من   

 

    ز دست  غیر  سبویی   مگیر   و باده منوش          

 

       بيا   و    خيمه  بزن   در     شرابخانه    من                       

            

     دلم ز  آتش  هجران  شده  است  دیر  مغان                      

            

   شراب   هجر    تو   باشد  می   مغانه   من         

 

     قسم  به   حق تعالی   تویی   خدای   دلم                        

         

     پس  از   یگانه    عالم    تویی    یگانه   من             

 

      کبوتر    غم   عشقم    چگونه   شرح   دهم                      

           

       بزد    فراق    تو      آتش   به   آشیانه     من              

 

        در این  کویر  ستم  آب   و    دانه  کس  ندهد                  

       

        کبوترم    که  بؤد    اشک      دیده   دانه   من                 

 

         ببین  چگونه        سرودم     غزل   غزال   دلم                     

         

         همای   عشق    بؤد    شعر   عاشغانه   من                      

 

           مپرس از   غم کامران   و   اشک  دیده      او                  

      

          چنین   سروده  شده   شعر      حاودانه   من                   

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 آبان 1390 | 2:16 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');