استاد رحیم دیندار(کامران)شکوفه من

شکوفه من

اثر :استاد دیندار (کامران)

                                           

اگر   مرا  صلا  زنی  بزن      در      این    حوالیم

 

نظر      به  حال من فکن   ببین که در  چه حالیم

 

تو باغی  از  شکوفه ای  همیشه  سبز  و خرمی

 

من   آن    زمین    تشنه ام    اسیر   خشک  سالیم

 

دگر  مرا   چه   حاجتی  بود   به   شهر و    این سرا

 

به   کوه    و  دشت  خو    کنم  که    عاشق   غزالیم

 

ستاره ای   ندیده   کس در      آسمان   عشق     من

 

بیا     ستاره     دلم     در     این        شب        هلالیم

 

ببین   که  قالی     ای    صنم  به    بافتم  ز   تار    دل

 

بیا     گل    وصال   را        به     باف     روی      قالیم

 

دلم    چو      کوزه     پر    شده      ز  باده   وصال  تو

 

مزن    تو     سنگ    هجر    را      به    کوزه   سفالیم

 

وفا   کنم    جفا    کشم     ولیک    دم        نمی زنم

 

که    در      کتاب       عاشقی      علامت      سوالیم

 

زبس  که  گریه کرده ام  دو  دیده   گشته خون فشان

 

مکن  جفا  به    جان  من    که   من    ز      کینه  خالیم

 

تو     از     شمال     کشوری     من     از     دیار     آذرم

 

چه   جای    بحث   و    گفت وگو    من  عاشق شمالیم

 

در این    زبان  آذری  چنین  سروده  مرغ دل

منی  ملامت   ائدمرون   اسیره  خط و خالیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 دی 1390 | 18:59 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');