قسمت سوم ده هزار اس زیبا و جدید10.000

 بسمه تعالی

قسمت سوم پیامک های ده هزارتایی

 

 

   

فراق سخت است وانتظار سخت تر از مرگ است

ولی امید معجزه عشق است پس:

ای که گفتی هیچ مشکل چون فراق یار نیست

گر امید وصل باشد همچنان دشوار نیست

(( هر چند دورم از تو میخواهمت همیشه ))

 

 *************************

 

ای مردمان بگویید آرام جان من من کو

راحت فزای هر کس محنت رسان من کو

هر کس به خانمانی دارند مهربانی

من مهربان ندارم نامهربان من کو

           ************

قلب من شیشه ای است

که با سنگ فراق تو سخت می شکند

 ولی داد وفریاد نمی کند

پس بدان:

اینقدر صبر که دارد؟

که خورد سنگ و ننالد

                      تو زدی سنگ به قلبی

که در آن عشق نهان بود

 

      ***********

 

دروادی عشق واله وسرگردان به دنبال تو هستم تو اولین وآخرین عشق منی

توئی عشق جاودانه من

           

اینک اینجا گل من،

عاشق دیونه ات مینالد

 

  ****

 

خانه ی دل جای بیگانه نیست ، زود بیا تو میخوام درو

 


ببندم

 

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ،

اما محاله

 

عطر خوشش رو از

فضای دلمون پاک

 


کنیم

****

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا
می کنم

 

من به خط و خبری از تو قناعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست

 

 

 

***********************

 

 

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ی ماست

*********************

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی

کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارت را میـکشـــــد

چــه شیــــــرین اســـــت

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

” کجایـی” …..؟

* * *

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد

چرا که در دلم  هوای   دلتنگی   به پاست

* * *

می‌دانی ؟

تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم

این‌ست که نمی‌خواهم

مدیون و گناهکار

روزی کشیده شوم

به دادگاه آرزوهایم‌!

* * *

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم

با شعرهای تو

با باران مشاعره کنم

و بند نیایم

* * *

شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست …

حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده

کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی …!

* * *

فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد

ولی خوشحالم که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود

* * *

می گویند موقع مرگ

همهء زندگی مثل فیلم از جلوی چشم آدم رد می شود

به فیلم زندگی ام که فکر میکنم

به مردن علاقه مند می شوم

شاید

آن موقع یک بار دیگر دیدمت!!

* * *

ما با دلمان هنوز مشکل داریم

صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد

انگار نه انگار که ما دل داریم !

* * *

چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ،

به خیالش تو را از من دور کرده

 

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من

* * *

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام

 

خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

 

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق

 

همچون بنفشه سربر گریبان کشیده ام

 

 

*************

چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست …


این من!
نه در پی عشق است نه تشنه ی مهربانی


فراری از پسران مانکن پرست و دختران آهن پرست …


فقط برای خودم هستم…خود خودم ! مال خودم !


صبورم و عجول !!


سنگین و سرگردان !!

 


مغرور …


با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد !!!

 


و برای تویی که چهره های رنگ شده را

می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم

 


راهت را بگیــر و بـــــــرو

 


حوالی ما توقف ممنــــوع است


 

                                          

 

 را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت !


                      تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

 

 

، با دل خود نه با آرزوی من

 

                                             همیشه با من                                                      
هیچکس عاشقانه تر از من
نمی تواند
تو را بسراید

در تمام لحظه هایم
تکرار می شوی ،
اما
تکراری نمی شوی…

 

 
می خواهمت


چرا که


مثل لبخند خورشید


از پس رنگین کمان به دشت خیس


خواستنی هستی


رویانده ای در من


نفس


نفس گیر آمده ای


گفتی دوستت دارم


و من به خیابان رفتم !


فضای اتاق برای پرواز کافی نبود …

 

***********



فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند ،

 

 


برای معنی دلتنگی احتیاج به این

 

 

همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !

 


دلتنگی یعنی : روبروی دریا ایستاده باشی

 

اما خاطره ی یه خیابون خفه ات کنه !

*************



ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ،

 

غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم!

 


  آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم…

 



هرکس جای من بود ، می بُرید

 


اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . .

 


.
هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد !


این تخت خواب “آغوش” کم دارد . . .

 


********


تعداد دقیق مژه هایت را میدانم


تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن

میله های زندانش دارد ؟

 

 

*******************

بسی می وزد مشکبو بادها

 

که ما رفته باشیم از یادها

 

بسی تیر ومرداد اردیبهشت

 

بر آید که ما خاک باشیم و خشت

 

 من جلوه شباب ندیم به عمر خویش

 

از دیگران حدیث جوانی شنیده ام

از زنگانی ام گله دارد جوانی ام

شرمنده جوانی از این زندگانی ام

 

 

 

 

 بقیه پیامک ها بعدأ درج

 

 

خواهند شد ادامه دارد.....


نظرات شما عزیزان:

اکرم از شهرستان عجب شیر
ساعت18:41---1 بهمن 1395



سلام آسوده خاطر باشید هزاران

هزار نفر هم سعی کنند

نمی توانند یک درصد از شور و

حرات و شیرینی سایت شما

را حتی نقاشی هم کنند ما

عاشق مطالب سایت و اشعار

زیبای استاد کامران هستیم



:مدیریت MAHVASH همه جا

اکرم  جان همه حرفهای شما صحیح ومتین هستند

و پشتگرمی ما به غلاقه منانی واقعی مثل شماست

ولی افراد سود جو برای جلب مشتری درست عین سایت

و مطالب و اشعار مندرج در سایت ما را با بی شرمی تمام

برای خود سایت یا ویلاگ دزدی درست کرده اند

که شرعا حرام و در صورتی که سایت

و وبلاگ تقبلی را حدف نکنند

مو رد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت

و از ابراز لطف

و

محبت شما بی نهایت متشکریم



مهنوش دلبندی تهران
ساعت17:08---1 بهمن 1395

به به  از ته دل تبریک میگویم خیلی عالی بود

عالی تر هم شده موفق باشید

مدیریت MAHVASH همه جا

 مهنوش جان از بازدید وعلاقه وافرتان

به سایت بسیا ممنون و متشکریم



مهنوش دلبندی تهران
ساعت17:05---1 بهمن 1395

به به  از ته دل تبریک میگویم خیلی عالی بود

عالی تر هم شده موفق باشید

مدیریت MAHVASH همه جا

 مهنوش جان از بازدید وعلاقه وافرتان

به سایت بسیا ممنون و متشکریم

-



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: وب سایت سراسرعلمی ادبی دینی مطالب فرهنگی طبی و گیاهی ونوشته های با مزه و بسیار خندار طنزپیامک های جدید طنز اخیار ایران و جهان اخبار بروز ورزشی ایران و جهان و وآثار زیبا وبی نظیر

تاريخ : شنبه 19 فروردين 1396 | 4:5 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');